wtorek, 9 września 2008

Lista 25 najpopularniejszych wymówek programistów

Cały czas mam kontakt z programistami. Można by powiedzieć, że moja praca polega na znajdowaniu różnych błędów. Znalazłem coś takiego kiedyś w necie.

1. Dziwne...
2. Nigdy o tym nie słyszałem.
3. Wczoraj to działało.
4. No cóż, program potrzebuje trochę przeróbek.
5. Jak to możliwe?
6. Komputer wygląda na zepsuty.
7. Czy system operacyjny był uaktualniany?
8. I znowu użytkownik spowodował błąd.
9. Coś jest nie tak w twoich danych testowych.
10. Nie dotykałem tej części!
11. Tak, tak, to będzie gotowe na czas.
12. Musisz mieć zły plik programu.
13. Och, to tylko dodatkowe możliwości.
14. Już prawie gotowe.
15. Oczywiście, muszę jeszcze tylko go doszlifować.
16. Zrobię to w oka mgnieniu.
17. To tylko nieszczęśliwy zbieg okoliczności.
18. Nie mogę przetestować wszystkiego!
19. TO nie może zrobić TEGO.
20. A już tego nie naprawiłem?
21. Już jest gotowe, ale jeszcze nie było testowane.
22. Działa, ale nie było testowane.
23. Ktoś musiał mi zmienić kod źródłowy.
24. To musi być wirus w plikach aplikacji.
25. Nawet jeśli nie działa, to jak odczucia?

Brak komentarzy: