piątek, 15 października 2010

15 lat minęło ...

15 lat temu wstąpiłem do klubu Aikido AGARU Namówił mnie Jakub, który w tym roku obchodzi 20 -lecie.

Co się wydarzyło w moim Aikido przez te 15 lat? Cóż, parę niegroźnych kontuzji nadgarstków i kolan - aby uprawiać sport trzeba mieć przecież zdrowie :P. W październiku 2004 r. Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu przyznało mi uprawnienia instruktora rekreacji ruchowej o specjalności samoobrona. W roku 2009 w końcu się zmobilizowałem i po 7 latach od egzaminu na 1 kyu zdałem egzamin na 1 Dana. W Częstochowie w naszej sekcji jest  w sumie 10 osób z "czarnymi pasami" a w pozostałych sekcjach według moich wyliczeń jeszcze 3. Ale to jest temat na osobną notkę, która się niedługo ukaże - historia aikido w Częstochowie. Przez te 15 lat uczestniczyłem również w wielu stażach krajowych i międzynarodowych.

Brak komentarzy: